28 Ağustos 2014 Perşembe

İnsomnia değil o gürültü !


Bir düşünür ne demiş. "Uyu daha ne istersin "
Şaka lan şaka kimse dememiş ben uyrdurdum şuan.
Sabah kalkmak diye bir durum var; A-LI-ŞA-MA-DIM
Bu ne lan sanki yumurta yapıcaz, tavuk gibi erkenden kalk.
Nedir kovalayan horoz mu var. Nerede !

Okul zamanında bile vukaatim var, hoca eve gelip anlatacak ve gidecek seviyeye gelmiştim.
Sınava erken diye gitmeyen bir şahsiyetten bahsediyorken !
Daha kargalar bokunu yemeden uyandırıldım.Sebep !
İşe giden komşular.
Siktir!%! diyerek uyandım. saat 06:58
Bana ne senin ayakkabının renginden, bana ne akşam geç geleceğinden.
Konuşma bu şekilde olursa söversin. Ciddiyim bak. 
Mirim apartmanda yaşamayacaksın.
Git ev yap otur. Mis. 
Baktım da Solumdan kalkmış olacağım ki yatağımda değilim. 07:12
Aradaki 14 dakika içinde kimlere sövdüğümü siz  düşünün.
Şuan bu postu yazıyorum ama gel bir de bana sor.



---------------------------------
08:52 : Hala uyumadım ve hala sövüyorum.


4 yorum:

  1. İmkanın varsa git uyu bence ses olsa da olmasa da şuan bana yat deseler kaçırmaz hemen o yatağa dalardım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuan yataktan sesleniyorum Uyku iyi , uyuyabilmek daha da iyi.

      Sil
  2. Çok iyi bilirim o uyku var ya candır :)
    Lisede formayı giyip tekrar uyuduğumu bilirim :)
    Ve başkası yüzünden uyandırılıyosam gelmişi geçmişi kalmaz dünyasına bile söverim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünyası kalmadı artık saatlerimiz var kendileriyle ben sövüyorum o belki de duyuyor.

      Sil