28 Ağustos 2014 Perşembe

çak bi selam !


- Orada kimse var mı ?
  Yoksunuz biliyorum.
 -Gelecek misiniz ?
   Kimbilir.
Tüm zamanımı ayıramayacağım , sırf kıskançlıktan açtığım bir mekan sadece buralar.
"Hani anlatıyorlar ya, kolay iş değil. " Pehh!!! Laan  bu iş değil ki. Para kazanma amacımı var burada. Bulamadığım.
İçimden geçenleri okuyacaksınız sayın takipçi.
Sırf sinirden kıskançlıktan, bende yaparım dediğimden buradayım ama ciddiye alıcam seni.
Gel istersen, bakmak yetmez konuş benimle. Hah yok diyorsan. N'apalım ? Uza o zaman.

Şimdilik bu kadar. Sindirmeyin lan beni, sevin sahip çıkın gerekirse.

***
Burada güzellik sırları, çekiliş vb. bulamazsın. Onu arıyorsan uyarımı yapayım.

4 yorum:

  1. Hoşgeldiiin :)
    Onlar olmasa da olur ki :)
    Bu arada seni daha kolay takip edebilmemiz için şu izleyici şeysini koysan ne güzel olur ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum ve Sen ilksin.
      Yerin ayrı ;)
      Dediğini de hallettim.

      Sil
  2. Hoş geldin :)
    sahip çıkarız ya :)
    Şeyma buralarda bak bak bak :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba. Bende bir blogspot sitesi kurdum. Şuradan ulaşabilirsin:
    https://dijitaltimetikhacking.blogspot.com
    ama maalesef İndex alamadım. Zaten Blogspot'a İndex almak zor sende bilirsin. Sen Blogspot sitesine nasıl İndex aldın? Lütfen söyle.

    YanıtlaSil