1 Eylül 2014 Pazartesi

bu insanlar çıldırmış olmalı



Posta nasıl giriş yapılır bilmem ben. Kompozisyon da yazamazdım zaten.

Facebook denilen yere giriş yaptım. Sanılmasın ki fazla takipçi arkadaş var sadece 999 kişi ve 670 takipçi. Şaka şaka yok öyle. kim olacak da takip edecek o iş yürek ister.
Söz konusu gönderi 2 hafta önce Antalya taraflarından gönderilmiş.
Fotoğraf paylaşırken mutlu hisseden şahıs bikinili fotoğraf geleneğini bozmamış.
PS. tatile çıktığında yapman gereken;
1.Deniz/güneş/kum bir arada belki bacaklarınla fotoğraf çekmek
2.Bikinili denizde kumsalda fotoğraf çekmek.

Heyecanla devamı gelecek diye devam ettim. Ha !? O da ne ? Fotoğrafı 1/3 oranında kırpmışlar.
görüntü : Deniz-Güneş ve bikinisinden çatal gözükecek kadar kendisi.
Lan madem oraya o fotoğrafın devamını koyamayacaksın neden gereksiz yere alevlendiriyorsun milleti ! Ne yani gizem yaratmak bu mudur.
-Bu gün de çatalımı gösterdim; devamı yarın.

Bu kadar mı yani. vücuduna mı güvenmedin; hemen çözüm önerisi sana pareo* : kullanın.
O da mı olmadı üstüne bir çeki düzen ver git fotoğrafa dahil ol.
Sabahın köründe deli ettiniz beni !
İyi ki erkek değilim.
Saldırı sebebisiniz.

----------------------------------
Pareo:Tahitili kadınlardan esinlenerek oluşturulmuş bir plaj giysisi. Üzerinde basılı büyük mıtifler bulunan ve Tahiti de göğsün üstünde ya da belde düğümlenerek giysi olarak kullanılan kumaş parçası.

1 yorum:

  1. Benim tuhafıma gidiyo öyle fotoğraflar :D
    Yok yani amaç ne?
    Tamam çekersin fotonu da sosyal medyaya atmak neyin kafası ?

    YanıtlaSil